Coruptia politiei rutiere si permisele auto

Acest articol este scris in afara scopului pe care l-am trasat site-ului, dar simt ca trebuie sa-mi exprim parerea cu privire la un subiect care deranjeaza pe unii dintre noi. E vorba despre coruptia de la nivelul Politiei Rutiere si a scolilor de soferi (vorbesc in special aici despre zona Damaroaia, Bucuresti). Nu cred ca sunt singura persoana care a sesizat ca lucrurile sunt in neregula. Nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca a obtinut permisul auto fara sa ofere mita ceea ce e ingrijorator. In primul rand, exista o mare probabilitate ca persoanele care nu au habar sa conduca sa obtina totusi permisul si sa circule, asa incompetente cum sunt pe sosele si drumuri nationale. Pe de alta parte, cei capabili- si cunosc si persoane care se afla in aceasta situatie, nu pot trece de examenul de traseu deoarece nu sunt dispuse sa ofera mita. Ce fac politistii cu acesti oameni care sunt corecti si vin la examen asa cum este normal? Ii plimba cu masina in toata zona pana ii pica; daca e nevoie ii pica de fiecare data. Pana aduc banii care sa le cumpere permisul auto. Problema coruptiei se extinde la scolile de soferi: cel cu care faci scoala este intermediarul dintre tine si politist. Este grav ce se intampla. Nu am permis de conducere si nu am de gand sa dau mita pentru nimic in lumea asta. As vrea doar sa fie demascati si daca se poate, sa fac eu ceva in privinta asta.

Comentarii

Postări populare